عسل ترین نی نی دنیا

آخه من گشنمه که دستامو می خورم!

1390/9/24 10:02
نویسنده : مامان جون
599 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.comniniweblog.com

دیروز مامان جونم رفت سونوگرافی ،منو که دید تجب کرد تعجب  آخه من داشتم دستامو می خوردم

 (آخه خیلی گشنم بود دستامم که خیلی خوشمزه منم دست بکار دستام شدم )خوشمزه همشم سکسکه

 میکردم هی می پریدم بالا هی می پریدم پایین ،مامان جونم که اولین بار بود منو خوب می دید هیجان زده

 شده بود ،بابایی جونم ١٠٠ بار تماس گرفت ببینه حال من چطوره  چون مامان جونم از سرکارش رفته   بود

 سونوگرافی  بابایی جونم شانس دیدن منو از دست دادناراحت،ولی مامان جونم از شیرین کاریای من داده

 بود  فیلم بگیرن بابا جونم هی می دید و هی قوربونت برم می گفت قلب  واما تو این سونوگرافی هم

 مشخص نشد جنسیت من چیه تا بابا جونم قند تو دلش آب بشه  قهر

    niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)