عسل ترین نی نی دنیا

آخه من از دست بابایم چکار کنم

1390/9/22 13:40
نویسنده : مامان جون
522 بازدید
اشتراک گذاری

ماجرا از این قرار است که :

بابایی امیر من جدیدا" تخصص سونوگرافی با چشم گرفتنتعجب حالا چپ میره ،راست میره میاد با من

حرف می زنه و همش بهم میگه پسر گلم ،پسر تپلم ، پسر بابا، شیر پسر niniweblog.comوخلاصه

 از این القاب ...

یکی نیست  به این بابایی من بگه شاید من یه دختر ملوس باشم ،یه دختر ناز و لوس باشمniniweblog.com 

 

 و بهم بر بخوره اینقدر میگه پسر پسر هیپنوتیزم

و اما مامان جونم ، هر چی تلاش میکنه و بهش میگه تو گوش بابایی اثر نداره !! میگه من مطمئنم

 پسره.مشغول تلفن(خانم من مطمئنم که پسره)

این بابایی دیگه داره منو اساسی کلافه میکنه  عصبانیوای که اگه بیرون بودم! اگه بیرون بودمخیال باطل 

با یه گاز اساسی حالشو جا میاوردم که هوس سونوگرافی نکنه نیشخند

حالا از شما چه پنهون اینقدر بابایی این حرفارو میزنه برا خودمم سوال شده من چیم؟

 

niniweblog.com

 

 

 

 

 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)